מדיניות החזרות והחזרים

אנו מתחייבים לספק לך מוצרים באיכות גבוהה ושירות לקוחות יוצא דופן. אנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך, ואנו מציעים ערבות של 30 יום כדי להבטיח את האושר שלך. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה שלך, אנא פנה אלינו בכתובת info@selano-il.com.

מדיניות ביטול
שינויים או ביטולים בהזמנה חייבים להתבצע תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. לאחר מסגרת זמן זו, ייתכן שלא נוכל עוד למלא את בקשתך מכיוון שההזמנה כבר תהיה בשלב העיבוד. אם תבטל את ההזמנה שלך תוך 24 שעות, אנו נעבד את ההחזר שלך תוך 10 ימי עסקים.

החזרות וזיכויים
אנו מציעים מדיניות החזרה של 30 יום עבור פריטים שאינם בשימוש המוחזרים באריזה המקורית. עם זאת, אנו לא מחזירים כל פריט שנעשה בו שימוש, שחוקה או פגום כתוצאה משימוש רגיל או שימוש לרעה. אם תחזיר פריט שלא אושר על ידי הצוות שלנו, ללא סיבה תקפה, או שהוא מחוץ לתקופה של 30 יום, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לגבות עד 25% ממחיר הרכישה.

כדי ליזום החזרה, שלח דוא"ל לכתובת  info@selano-il.com תוך 30 יום מהמשלוח עם מספר ההזמנה שלך והסיבה להחזרה. כל ההחזרות חייבות להיות מאושרות על ידי הצוות שלנו לפני שליחת המוצר חזרה אלינו. יש להחזיר את הפריטים באריזה המקורית ובמצב לא בשימוש. אנא כלול את מספר ההזמנה שלך ואת שם המשלוח בחבילת ההחזרה שלך כדי לעזור לנו לעבד את ההחזרה שלך במהירות. הלקוחות אחראים לעלויות המשלוח אלא אם הפריט ניזוק עם הקבלה. אנחנו לא מחזירים עלויות משלוח.

לאחר קבלת ההחזר שלך, עשויים לחלוף עד 10 ימי עבודה עד שנבדוק את הפריט/ים שלך. לאחר שאישרנו שכל הפריטים המוחזרים במצב תקין, המתן עד 40 ימי עסקים מהתאריך שבו אנו מאשרים את ההחזר. אם לא תקבל את ההחזר שלך לאחר שאנו מאשרים שהוא עובד והוחזר בהצלחה, אנא צור קשר עם המוסד הפיננסי שלך.

אנו לא מחזירים פריטים שנעשו בהם שימוש, שחוקים או ניזוקו כתוצאה משימוש רגיל או שימוש לרעה.

כל ההחזרים יעובדו ב-ISL, זהה לרכישה המקורית. לקוחות אחראים לכל חיובים הקשורים במטבע חוץ או ב-transactions.me בשערי חליפין כרכישה המקורית. שים לב שהלקוחות אחראים לכל עמלה הקשורה לעסקאות במטבע חוץ או לשערי חליפין.

בעיות במוצרים
אנו מתייחסים ברצינות לבטיחות המוצר ומעודדים את לקוחותינו להשתמש במוצרים שלנו בבטחה ובאחריות. עקוב אחר כל הוראות השימוש ואמצעי הזהירות המסופקים עם המוצר שלך וכל המשאבים הזמינים באתר האינטרנט שלנו. אי ביצוע זה עלול לגרום לנזק או לפציעה שאיננו יכולים להיות אחראים להם וכל החזרים או החלפות שיתקבלו יהיו לפי שיקול דעתנו. אם אתה חווה אי נוחות בזמן השימוש במוצרים שלנו, אנא הפסק להשתמש בהם באופן מיידי וצור איתנו קשר בכתובת  info@selano-il.com . אנו נסייע לך בכל חשש או שאלה.

פריטים פגומים
אנו מקפידים מאוד על אריזת המוצרים שלנו כדי למנוע נזק במהלך המשלוח. אנו רואים בפריט פגום אם יש בו פגם או אם המוצר נשבר פיזית. אריזה פגומה שנגרמה במהלך המשלוח, כגון קופסאות שקעים וכו' עם מוצר במצב טוב, אינה נחשבת לנזק.

אם הפריט שלך מגיע פגום, אנא הודע לנו תוך 48 שעות מהמסירה. כדי לדווח על פריט פגום, שלח מייל לכתובת  info@selano-il.com  וצרף תמונה ברורה של הנזק. אנו נקבע אם אתה זכאי להחלפה ללא עלות עבורך. איננו מחזירים, מחליפים או מקבלים החזרות עבור פריטים שניזוקו כתוצאה משימוש רגיל, בלאי או שימוש לרעה.

הובלה ומשלוח
למרות שאנו נשתדל לספק את הזמנתך בזמן, איננו יכולים לשאת באחריות לכל עיכוב משלוח או משלוח שאינם בשליטתנו, לרבות אלה שנגרמו על ידי השליח, מכס או גורמים ובעיות אחרות שיתעוררו במהלך המשלוח. אם אתה נתקל בבעיות כלשהן עם המשלוח שלך, אנא צור קשר ישירות עם השליח לקבלת סיוע. אנחנו לא אחראים לאיבוד, גניבה או עיכוב של חבילות.

מניעת הונאה
כדי להגן מפני פעילות הונאה, אנו בודקים את כל כתובות החיוב והמשלוח כדי לוודא שהן תואמות את המידע המופיע בקובץ עם מעבד התשלומים. אנו גם עוקבים אחר כל העסקאות לאיתור פעילות חשודה ועשויים לבקש מידע נוסף מהלקוח כדי לאמת את העסקה. אם אנו חושדים בפעילות הונאה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את העסקה ולהודיע ​​ללקוח באופן מיידי.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את מדיניות ההחזרות וההחזרים הללו בכל עת, ובאחריות הלקוח לעיין בגרסה העדכנית ביותר של מדיניות ההחזרות וההחזרים לפני הרכישה והשימוש במוצרים שלנו. ברכישה והמשך השימוש במוצרי Selano, הלקוח מציין כי הוא מקבל את מדיניות ההחזרות וההחזרים.